İnat İle İlgili Tüm Sözler ve Mesajlar

İnat ile ilgili güzel sözler ve kısa mesajlar, İnat hakkında özlü kapak sözler, İnada dair söylenmiş güzel ve anlamlı sözler, Ünlülerin İnat ile ilgili sözleri, İnat ile ilgili sözler, İnat ile ilgili anlamlı sözler, İnat ile ilgili kısa sözler, İnat sözleri vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz...

İnat

İnat İle İlgili Güzel ve Anlamlı Sözler

1 ~ İnatçı bir adam fikirleri tutmaz, fikirler onu tutar. Alexander Pope

2 ~ Düşüncelerde inat ve şiddet, aptallığın en açık belirtileridir. Bernard Barton

3 ~ İnat, iradenin eşekliğidir. Cenap Şehabeddin

4 ~ İnat ile barbarlık arasında, bir tek adım vardır. Denis Diderot

5 ~ Görüşünde ısrar eden kimse, bizi yalnızca o görüşten vazgeçemeyeceğine inandırır. Wolfgang Van Goethe

6 ~ Hep hayır dese de hayat, hep hayırlısı diyeceğim hayata inat.

7 ~ İnat ile barbarlık arasında bir tek adım vardır. Diderot

8 ~ İnadını, ilahlaştırma aşamasına getirmemeye çalış.

9 ~ Neyse ki çayın demi var, hayatın gamına inat.

10 ~ Haklının sebatı, inat değildir. Muallim Naci

11 ~ Olmayan bir sevgiliyi inatla beklemek; utandırmaktır aşkı. Cezmi Ersöz

12 ~ Aşk can çekişiyor, zaman ölümü okuyor ve ben inatla seviyorum seni.

13 ~ Gariptir, yükü çeken manda ses çıkarmaz da, kağnı inler. Cenap Şehabettin

14 ~ Siyah asfaltlara inat, kar beyaz hayaller seriyorum yoluna.

15 ~ İnatçı olmak fena şey değil, lâkin iyiye inat etmeli. Kemal Tahir

16 ~ Ben direneni severim yalnız. Ağaç ya da insan, önce direnendir. St. Exupery

17 ~ Sendeki bu inat ve cesaretle önünde kimse engel olamaz. Anonim

18 ~ Bir bey için fena olan şeylerden birisi inatçılıktır. Yusuf Has Hacib

19 ~ İnatçılık insan için ağır bir yüktür; inatçılıktan kendini kurtar ve onunla savaş. Yusuf Has Hacib

20 ~ Kötülük akılda yer etmiş, inatçı ve ancak mucize ile iyileşebilen bir ruh hastalığıdır. Novalis

21 ~ Kibir ve inat, bir kişinin kendini önce mükemmel görmesini sonra da sonunu oluşturur. Tolstoy

22 ~ Oysa ne çok cümlem var benim! Her şeye inat, her şeye rağmen. Yüreğimi ısıtan ne çok hayâlim.

23 ~ Yeşile inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise sana inat seni hala sevmekteyim inat bu ya seni hep seveceğim.

24 ~ Rüzgar alabildiğine hırçın, yağmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tıpkı gözlerindeki huzur gibi.

25 ~ Benim için yazarlığın sırrı, nereden geleceği hiç belli olmayan ilhamda değil, inat ve sabırdadır. Orhan Pamuk

26 ~ İnadına bugün yine seni düşüneceğim tertemiz hayallerime seni çizeceğim, seninle butün hayallerimi süsleyeceğim. Sen benim için gerçek olan bir hayalsin.

27 ~ Her şeye rağmen düşmana inat yaşayacağız. Yarın bizim çünkü. Biz öleceğiz ama çocuklarımız bırakacağımız mirası taşıyacaklar yüreklerinde. pekguzelsozler.com Ve onların yürekleri bizim altında ezildiğimiz korkuları taşımayacak. Yılmaz Güney

28 ~ İnat ve gurur iyi arkadaştır, birlikte yenemeyecekleri değer yoktur. Niyazi F. Eres

29 ~ Pek çok insan bir zamanlar girdikleri yol hakkında inatçıdır, amaçları hakkında inatçı olanlar ise çok azdır.

30 ~ İnadın seni kurtarmayacak kör bir kuyudur.

31 ~ Düşmana inat, bir gün daha fazla yaşayacaksın. Nazım Hikmet

Daha yeni Daha eski