Mutluluk İle İlgili Tüm Sözler ve Mesajlar

Mutluluk ile ilgili güzel sözler ve kısa mesajlar, Mutluluk hakkında özlü kapak sözler, Mutluluğa dair söylenmiş güzel ve anlamlı sözler, Ünlülerin Mutluluk ile ilgili sözleri, Mutluluk ile ilgili sözler, Mutluluk ile ilgili anlamlı sözler, Mutluluk ile ilgili kısa sözler, Mutluluk sözleri vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz...

Mutluluk

Mutluluk İle İlgili Güzel ve Anlamlı Sözler

1 ~ İnsan, kendi saadetinin mimarıdır. Henry David Thoreau

2 ~ Başkalarına mutluluk sağIayabilen adam, mutludur. Denis Diderot

3 ~ İnsanlar, akıllarına koydukları kadar mutlu olurlar. Jackson Brown

4 ~ İnsan mesut olduğu zaman, daha iyi kaIplidir. Oscar Wilde

5 ~ Mutluluk bir tercihtir. Steve Chandler

6 ~ Mutluluğun, her zaman dostları vardır. Euripides

7 ~ Mutluluğu ara, sakın ondan vazgeçme. George Sand

8 ~ Mutlu insanlar, hiçbir zaman mutluluğa doymazlar. Heredotos

9 ~ Her saadet, ızdırapla satın alınır. Alexandro Manzoni

10 ~ İnsanın dostu yoktur, saadetin dostu vardır. Napoleon Bonaparte

11 ~ Gerçekten mutlu olanlar, iyi insanlardır. Frederic Amiel

12 ~ Ne yazık ki mutluluk, ona giden yolda bulunmuyor. Stanislaw J. Lee

13 ~ Her şeyden önce iyi olalım, ondan sonra mutlu oluruz. J.J. Rousseau

14 ~Mutlu olmanın iki yolu vardır. Ya isteklerimizi azaltmak ya da imkanlarımızı çoğaltmak. Benjamin Franklin

15 ~ Sevgi, sevdiğin kişilerin mutlu olduğunu gördükçe onların mutluluğu ile mutlu olabilme sanatıdır. Balzac

16 ~Mutluluğa giden tek bir yoI vardır ve bu irademiz dışındaki şeyler yüzünden kaygılanmayı bırakmaktır. Epictetus

17 ~ Mutluluk, sözünü yutanla değil, ne olursa olsun, sözünü tutanla yaşanır.

18 ~ Mutluluk, bizi zorlayan kadere karşı kazanılan zaferlerin en büyüğüdür.

19 ~ Mutluluğun formülü, gerektiğinde önemsiz şeylerle meşgul olabilmektir.

20 ~ Mutlu olmak için bekleme. Hayat kısa mutlu olmak için hayata pozitif bak yeterli.

21 ~ Hayat ne kadar acı olsa da gülmesini ne kadar dramatik olsa da mutlu olmasını bileceksin.

22 ~ İnsanların mutlulukları ya da mutsuzlukları, kaderin olduğu kadar da karakterlerinin eseridir.

23 ~Sana söylüyorum ey çokbilmiş hayat! Bak yine mutluyum herkese inat!

24 ~ Mutluluğun en iyi yanı, sizinle birlikte başkalarının da mutlu olmasıdır.

25 ~ Mutluluklar seninle güzel, seninle mutlulukları sevdim ben. Sen mutlu ol hep olmasan da severim seni hep.

26 ~ Belki bir gün lazım olur diye; kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydı

27 ~Mutluluk sadece seni sevmekle değil! Mutluluk senin hayalinIe yarınlarıma, güzel gözlerinIe geleceğime, isminle hayatıma giren en güzel duyguları kalbime kazıdığım bir aşk güftesi.

28 ~ Kim ne derse desin, mutlu insanın en mutlu anı, uykuya daldığı andır ve mutsuz bir insanın en mutsuz anı, uykudan uyandığı andır. İnsan hayatı, bir tür hata olmalı.

29 ~ KaIbimde bir acı mutluluk, sanki yüreğimde bir sancı. pekguzelsozler.com Sensiz anlamsız mutluluklar bana acı veriyor o an! Hadi gel mutluluklarıma anlam kat canım.

30 ~ Affettiğimden değil; boş verdiğimden üzerinde durmuyorum çoğu şeyin. Ve mutlu olduğum için değil; güçlü olduğum için gülüyorum!

31 ~ Mutluluk mu? Gözüm yok. Dost mu? İşleri düşünce çok. Aşk mı? Ona da gerek yok. Şimdi bir şarkı, bir kahvemle benden iyisi yok.

32 ~ Ve gün gelecek, hayat şu yorgun yüzüne gülümseyerek bakacak ve diyecek ki; hazır ol, mutlu olma sırası sende.

33 ~ Doğruyu gördükleri halde düşüncelerini değiştirmeyenler cahillikleriyle mutluymuş gibi yaşarlar.

34 ~ Uzak durma bana mutlu olamıyorum sensiz asla, güzel günlerin hatırına mutlulukları geri ver bana.

35 ~ Görünce mutlu olduğumuz insanlar vardır. Allah o insanların sayısını arttırsın.

36 ~ Mutluluğa soruldu: Nerede oturuyorsun? Dedi ki: Allah’ın hükmüne razı olan kalpte.

37 ~ Mutlu bir hayat olanaksızdır; insanın başarabileceği en iyi şey kahramanca bir hayattır.

38 ~ Mutlu yaşam, tutku ve korku üzerinde mantığın ve düşüncenin elde ettiği bir zaferdir.

39 ~ Mutlu olmak için bekleme, hayat kısa. Mutlu olmak için hayata pozitif bak yeterli.

40 ~ Birçok insan, mutlu olduğunu bilmediği için mutsuzdur

41 ~ Ne gülmüştük be” diye hatırladığın zamanların varsa, mutlusun demektir.

42 ~ Bi an mutlu oluyorum, sonra diğer bi an kendimi ağlamaya giderken buluyorum.

43 ~ Yalanla kurulan Mutluluk zamanla yıkılır...

44 ~ Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır.

45 ~ Mutlu olmaktan korkan birini aska ikna edemezsin.

46 ~ Bir bakmışsın Allah ; Hiç ummadığın anda vermiş kalbine mutluluğu...

47 ~ Bu Hayatta Hep Mutlu Olursan , Hayal Edecek Başka Neyin Kalır

48 ~ Mutluluktan ağlayan taraf hiç olamadık.

49 ~ Mutluluk zaman alır, zaman da sevdiklerini

50 ~ Kendinle Mutluysan , Kimseyle Derdin Olmaz .

51 ~ Doğmuş olmak için doğmadığına inan ki, bu dünya da üzüntünün sonu yok, ama mutluluğun vardır.

52 ~ Geç gelen ambulans gibisin mutluluk ben öldüğümde mi geleceksin..

53 ~ Gözlerin büyüledi beni sözlerin Vurdu.Kalbimi gülüşün kötülükleri Kovdu.Mutlulukları Getirdi hayatıma Seviyorum Seni Aşkım..

54 ~ Mutluluk, size mutsuzluk veren şeylerden şikayet etmeyi bıraktığınızda gelecektir..

55 ~ Aklımızdaki İnsan yanımızda Olsa Hepimiz mutlu Olurduk.

56 ~ Uyku düzeni bozulmuş bir yalnızlığa uyanıyorum her gece. Mutluluğun sadece adı var..

57 ~ Sana dair ne hissettiğimi bile bilmiyorum. Sadece; içimdeki ses, yanımda olursan mutlu olacağımı söylüyor.

58 ~ Duydum ki mutluymuşsun, benim mutlu olamadığım kadar... Duydum ki beni unutmuşsun, ben hala acımı gözyaşlarım ile paylaşırken sensizliğe demir atmışken ölüme adım adım ilerler iken sen sahte gülücüklerin içinde kaybolmuşsun.

59 ~ Ve sıradaki mutluluğum; Bir köşede sinsi sinsi mutsuz olmamı bekleyen, - Zavallılara gelsin..!

60 ~ Ne kadar Çirkin Gülüyorsam. Bilki O kadarda mutluyum. .

61 ~ Mutlu kişi belirli koşullara değil belirli yaklaşımlara sahip kişidir.

62 ~ Tüm mutsuzluklar yokluktan değil çokluktan gelir.

63 ~ Arayıp buldukların değilde tesadüfen rastladıklarındır seni mutlu eden ...

64 ~ Sen hep gül ben önemli değilim.. Zaten sen mutluyken ben hep mutluyum

65 ~ Issız adaya düşsem bir seni alırım : birde mutluluğu...

66 ~ Elbet birgün Bizimde zulamızdan Mutluluk Çıkar... "Sevseydi gitmezdi" Diyenlere İnat. '' Sevdik ve Gittik

67 ~ Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır.

68 ~ Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.

69 ~ Düzelir her şey bir gün. Ama şunu bil ki , canın yanmadan mutlu olamazsın .

70 ~ Bir yudum mutluluk, Peşinden koşuyorum, ne olacak halim bilmiyorum, Sevmişim seni bir kere, Doyamadan gidiyorum.

71 ~ Boşuna mutlu olmaya çalışmayın çalıştığınız yerden sormuyorlar .

72 ~ Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı…

73 ~ Mutluluğun resmini çizebilir misin?Biraz sabit durursan.

74 ~ Benim Gezegenimde Sana Mutluluk Derler.

75 ~ Kim demiş sevenler çok şey ister.Şu deli kalp sevsin de Avuç içi kadar mutluluk yeter.

76 ~ Mutluluğa giden iki yol; kendinden çok şey, başkalarından az şey bekle.

77 ~ Kaldı işte; Çayımız bardakta.Çocukluğumuz sokaklarda.Mutluluğumuz kursağımızda.Sevdiklerimiz uzaklarda.Gülüşlerimiz fotoğraflarda.

78 ~ Bazen öyle hissedersin ki; Sanki senden başka herkes çok mutlu.Ama unutma ki; Bazı insanlar sahip olmadıkları kalitenin,ait olmadıkları kişiliğin ve yaşamadıkları mutluluğun da reklamını çok iyi yaparlar..

79 ~ Mutluluğunun anahtarını başkasının cebinde saklamamalısın.

80 ~ Mutluluk başarıya, başarı ise zamanı değerlendirmeye bağlıdır.

81 ~ Hayat çok garip değil mi ? Acılarını gizlemek için gülüyorsun ve herkes seni mutlu sanıyor.

82 ~ Seni hatırlatan herşey de, katledilmiş mutluluklarım var. Her gülüşüm kanla karışık yağmurlu şimdi..

83 ~ Birazcık Mutluluk Ararken Dünyada, Şimdi Sevgimle Ben Yalnız Kalmışız.

84 ~ Başarı istediğini elde etmek, mutluluk ise elde ettiğini sevmektir.

85 ~ Sensiz hiç bir yerin tadı yok. Hiç bir şey mutluluk vermiyor. Her şey sanki düzelmek için senin gelmeni bekliyor.

86 ~ Benim mutluluğum şundan ileri geliyor: Sahip olduğum şeyler için seviniyor, Sahip olamadığım şeyler üzerinde düşünmüyorum.

87 ~ Gülmek için mutluluğu beklersen tebessüm bile edemeden ölürsün.

88 ~ Mutluluk; ağlayanlar, incinenler, araştırma yapanlar, ve çabalayanlar için vardır, çünkü böyle insanlar hayatlarına giren her insanın önemini takdir edenlerdir.

89 ~ Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez. Bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurumun kenarındayken bile gülümseyeceksin.

90 ~ Sizi tatlı kılacak kadar yeterli mutluluğunuz olsun, güçlü kılacak kadar acı deneyiminiz, insan kılacak kadar üzüntünüz, ve sizi mutlu kılmaya yetecek kadar umudunuz olsun.

91 ~ Erkekleri Mutlu Etmenin Bir Yolu Uzaktan Kumandalı Araba Hediye Etmekmiş, ALLAH'ım Ya Beni Baştan Yarat Ya Erkekleri.

93 ~ Mutlu olduğum hergünün bedelini fazlasıyla ödedim şimdi birazda başkalarının bedel ödeme zamanı.

93 ~ Ve mutluluk, Suya düşmüş bir damladır. Ara ki bulasın.

94 ~ Bende mutlu olmak istiyorum, kayıtlar ne zaman başlıyor.

95 ~ İnsan dünyada ancak dünyaya boş verdiği zaman mutlu olur.

96 ~ Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer... Nehir asla durmaz.

97 ~ Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun.

98 ~ Başkalarının mutluluğundan kendine pay çıkaran insan; En mutlu insandır.

99 ~ Beni mutlu etmeye çalışma, Benimle mutlu ol.

100 ~ Biz Mutlu sonun değil, Sonsuz Mutluluğun Peşindeyiz.

Daha yeni Daha eski