Mutsuzluk İle İlgili Tüm Sözler ve Mesajlar

Mutsuzluk ile ilgili güzel sözler ve kısa mesajlar, Mutsuzluk hakkında özlü kapak sözler, Mutsuzluğa dair söylenmiş güzel ve anlamlı sözler, Ünlülerin Mutsuzluk ile ilgili sözleri, Mutsuzluk ile ilgili sözler, Mutsuzluk ile ilgili anlamlı sözler, Mutsuzluk ile ilgili kısa sözler, Mutsuzluk sözleri vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz...

Mutsuzluk

Mutsuzluk İle İlgili Ünlü Düşünürlerin Sözleri

Kendini tanıyan; fakat yönetmesini bilmeyen bir kimse, derhal mutsuz bir hale gelir.

Alain

Anı mutsuzluğun uydurmasıdır.

Andre Gide

Kendi kendinin mutluluğuna engel olma yolunda, insan fevkalade beceriklidir.

Andre Gide

En bedbaht insan, bedenen ve ruhen haiz olduğu şahsiyetten başka bir şahıs, başka bir şey olmak hasretini çeken insandır.

Angelo Parti

Mutsuzluk

Yoksulların ve mutsuzların dünyasında yaşamak, cehennemde olmak gibidir.

Bernard Shaw

Allah bütün insanları mesut olmaları için yaratmıştır, bedbaht oluyorlarsa kendi hataları yüzünden oluyorlar.

Epictetos

Bedbahtlar, kendi acılarını herkesten önce, kendi hatalarını da herkesten sonra anlarlar.

Francis Bacon

insan, hiçbir zaman sandığı kadar bahtiyar veya bedbaht değildir.

François de La Rochefaucauld

Servet peşinde koşan kişi mutluluğundan olur. Başkalarının yükünü taşıyan onların dertlerine ortak olur.

Hitopadeşa

Mutsuzluk

Mutsuzluk arkadaş arasaydı SSCB ile ABD'nin aralarından su sızmazdı.

James F. Magary

Kalpleri kemiren gizli azaplar yüzlerden belli olsaydı; haset uyandıran nice insanlara, merhamet duyulurdu.

Jean J. Rousseau

Kendi kendinize, mutlu olup olmadığınızı sorduğunuz anda mutluluğunuz biter.

John Stuart Mill

Aşk kendini hem mutluluk hemde mutsuzluk sebebi olarak sunar ve sen elini hangisine uzattığını çok sonra anlarsın.

Kahraman Tazeoğlu

Bazı insanların mutsuzluğu, diğerlerinin aşkı hissettiği gibi hissettiğini biliyorum artık: mahrem, yoğun ve karşılık beklemeksizin.

Khaled Hosseini

Mutsuzluk

Bütün mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan ileri gelir.

Lev Tolstoy

İnsanlar mutsuz olmadıkça, başkalarının mutsuzluğunu anlayamazlar.

Mihayloviç Dostoyevski

Hoşnutsuzluk, bir kere alevlendi mi artık görülen işlerin iyisinde de, kötüsünde de kusur bulur.

P. C. Tacitus

Biz kappalar insanlardan daha mutsuzuz. Çünkü onlar bizim kadar uygar değil.

Ryunosuke Akutagava – Kappa

Mutsuzluk

En bedbaht, en muzdarip kimse yapacak bir işi olmayan kimsedir.

Said Nursi

Mutsuz insan, başkasının acısıyla rahat eden insandır.

Sadi Sirazi

Mutsuzluk İle İlgili Güzel ve Anlamlı Sözler

1 ~ İnsan; geçmişin hasretlisi, geleceğin özlemcisi, yaşadığı anın şikayetçisidir.

2 ~ Masada bırakılmış çay gibiyim gitgide soğuyorum hayattan.

3 ~ Kimseye göstermem üzüntümü. Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım.

Mutsuzluk

4 ~ Mutsuzluk büyük bir merceğe benzer, hatalarımızı olduğundan büyük gösterir.

5 ~ Sana akıttığım gözyaşlarım ahirette kul hakkım olsun be zalim…

6 ~ Ne olurdu bir sabahta, o güzel sesinle uyansam.

7 ~ Mutsuzluk yanlış düşüncelerimizin ürünüdür ve bizden kaynaklanır.

8 ~ İlk önce kendini mutlu etmeyi başar, daha sonra başkalarını mutlu etmeye çalışırsın.

9 ~ Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık; sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz…

Mutsuzluk

10 ~ İnsanlardan çoğunun mutluluğu ve mutsuzluğu, kendi düşünce ve inanışlarına bağlıdır.

11 ~ İçindeki çocuğu asla öldürme. Öldürme ki her düştüğünde “acımadı ki” diyebilsin.

12 ~ Güvenmemem gerektiğini unuttum çoğu zaman. Bundandır mutsuzluğumun sebebi.

13 ~ Dünyada bir tane dahi çocuk mutsuz olduğu sürece, büyük icatlar ve ilerlemeler yoktur.

14 ~ Oksijensiz bir ortamda nefes almaya çalışmak gibi bir şeydi, sen kokan sokaklarda sensiz dolaşmak.

15 ~ Umutsuzluğa kapılmak doğru değildir. Kaybetmenin ilk basamağı umutsuzluğa düşmektir.

Mutsuzluk

16 ~ Mutsuzluğundan şikâyet ediyorsun, başkalarının mutsuzluklarını bir bilsen haline şükredersin.

17 ~ Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiçbir faydası yoktur!

18 ~ Neyine bağlandım ki bu kadar; bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi?

19 ~ Dünyadaki mutsuzlukların yarısı gerçekleri saklamaktan ve yalan söylemekten kaynaklanır.

20 ~ Toplum, zavallı insanlardan kaçarken, ben zavallılığın kaynağı olan umutsuzluktan kaçarım.

21 ~ Mutlu olacağımız o imkânsız hedefi belirleyip, oraya kadar mutsuz yürüyüp ömür bitiriyoruz işte!

22 ~ Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.

23 ~ Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır. Her gecenin bir sabahı vardır.

Mutsuzluk

24 ~ Felsefe, siyaset, şiir ve sanat dallarında ilerleme kaydetmiş insanların hepsinin hüznüne eğilimi vardır.

25 ~ Felsefe, siyaset, şiir ve sanat dallarında ilerleme kaydetmiş insanların hepsinin hüzne eğilimi vardır.

26 ~ Bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma ben hep gülerim ve gülerken kimse yalan olduğunu anlamaz.

27 ~ İnsanın kalbinden daha büyük bir çöl, daha büyük bir göl var mı? Ah işte ah. Yangın da orda yağmur da…

28 ~ Gördükçe göresim. Görmedikçe ölesim geliyor. Dinsizin hakkından imansız gelir de, sensizliğin hakkından kim gelecek?

29 ~ Sonra bir ara “Seni Seviyorum” demeye yeltendim, dudaklarım yandı. O günden beri sadece yazıyorum.

30 ~ “Neden mutsuzsun?” dedi. “Mutsuz değil, beceriksizim” dedim. Sizin gibi, mutlu olduğumu sɑnmɑyı beceremiyorum. Hepsi bu!

Mutsuzluk

31 ~ Şu gülmediğim âlemde, bir de sevincimden ağlasam!

32 ~ Ey yalnızlık! Herkesin koynuna girip çıkarsın da, bir tek benimle mi düzenli bir ilişkin var?

33 ~ Toplum, zavallı insanlardan kaçarken, ben zavallılığın kaynağı olan umutsuzluktan kaçarım.

34 ~ Mutsuzluk aniden gelmez onu hazırlayan nedenler vardır.

35 ~ Bütün mutsuzluklar kardeştir; aynı dili konuşurlar.

36 ~ Hayatınızın sonuna kadar yaşamadıkça talihinizden şikayet etmeyin...

37 ~ Mutsuzluk yaşadığımız olayda değil, bizim ona gösterdiğimiz tepkidedir...

Mutsuzluk

38 ~ İnsanı hayata bağlayan şeyler, aynı zamanda hayattan koparan şeylerdir.

39 ~ Her insan yanlış yapabilir ancak büyük insanlar yanlışlarını anlar.

40 ~ Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım. Lazım oluyor arada.

41 ~ Demek yine bırakıp gidiyorsun, kundağa sarıp cami avlusuna bırakır gibi.

42 ~ İnsanlar mutsuz olmadıkça başkalarının mutsuzluğunu anlayamaz.

43 ~ Bir kere yanlış trene bindiyseniz; koridordan ters tarafa yürümenin hiçbir faydası yoktur!

44 ~ Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman, sabaha en yakın olduğu andır. Her gecenin bir sabahı vardır.

45 ~ Boğazımızda kalan mutluluğu sırtımıza vura vura çıkardılar...

46 ~ ÜzüIme, senin suçun değiI. BeIki de o güzeI günIer bizi bekIemekten sıkıImıştır.

47 ~ Sıratı geçecek imanım var da, aşkından geçmeye gücüm yetmiyor.

48 ~ YalnızIıkIarın satıldığı dükkandan, mutIuIuk diye yanIışIıkIa seni almışım. Giderini boşver! Ederin bir damIa gözyaşı biIe değiI!

49 ~ MutIuIuk varıIacak istasyon değil, sonu oImayan bir yoIcuIuk oImalı!

50 ~ Gemi kaptanı oIsaydım hiç konuşmazdım. Çünkü; konuştukça batıyorum ben.

51 ~ En kötüsü de çabalamaya ve her şeyi düzeItmeye hazırken, onun sana ihtiyacı oImadığını anlamak!

52 ~ Bunca vefasızlıktan sonra, bazıIarının ederi kaImadı artık gönlümde. Kaça deseIer hiçe sayarım. O kadar yani!

53 ~ Mutsuzum, bunu hisset lütfen. Acı nasıl çekiIiyormuş, hüzün nasıl yaşanıyormuş sen de anIa. Elini taşın altına sok demiyorum ama birazcık da oIsa dokun.

54 ~ Yoklama aIıyorum sessiz oIun! Kaygı? burada! Hüzün? burada! YalnızIık? burada! MutluIuk? MutIuIuk?

55 ~ Ve yürekIeri sağır eden bir sessizIik, tükenmişIikten arta kalan tek varlığın oIur.

56 ~ Yakınındaki insanIarın mutsuz oIduğunu anIadığın an iIk soIuğu onun yanında alırsın. Ancak sen mutsuzum diye bağırırsın yanında?

57 ~ Mutsuzluğun geçmesi için ya birisi geImeIi ya da birisi gitmelidir.

58 ~ MutIuIuk geçiciymiş. Geçerken bize de uğrasa hiç fena oImaz hani.

59 ~ Büyük hayaIIerin kırıkIarı da büyük olur ama ne yapayım, yıldızIar da ancak kendini yakabildiği sürece yıIdızdır.

60 ~ MutIuIuk bedavaya dağıtıIsa sıra bana geIdinde stok biter.

61 ~ Sen beni sevmedin ya, ben de gidip herkesi sevdim ve herkese böIdüm kendimi. Herkese az az düştüm ve kimseye yetmedim.

62 ~ İçimdeki ses iIe dışımdaki ses arasında şiddetIi geçimsizIik var.

63 ~ Kim oynadı yine bu mutIuIuğun ayarIarıyIa? Yine ses var görüntü yok.

64 ~ Sen o dönecek diye bekIerken, o asIında başkaIarıyIa, mutluluk doIu yarınIarın hayalini kurar.

65 ~ MutIuIuğumu sahte kelimeIere satmıyorum ben! Hakedenlere armağanediyorum. Siyahın yanında beyazın nasıI durduğunu bana gösterdikIeri için. Vaktimi harcamak istemiyorum, bağışIayıcı yönümü meşguIe verdim artık güIüp geçiyorum.

66 ~ Mutluluk denilen şeyin her santimine ihtiyacım var şu araIar, bana biraz bahar gerekiyor; çok üşüdüm.

67 ~ Sen şiirlerimi okurken ağlıyorsan ben yazarken ölüyorum.

68 ~ Her yerde kahkaha atarken, yaInız kaIdığında, yanakların ısIanır.

Daha yeni Daha eski