Yağmur İle İlgili Tüm Sözler Ve Mesajlar

Yağmur ile ilgili güzel sözler ve kısa mesajlar, Yağmur hakkında özlü kapak sözler, Yağmur'a dair söylenmiş güzel ve anlamlı sözler, Ünlülerin Yağmur ile ilgili sözleri, Yağmur ile ilgili sözler, Yağmur ile ilgili anlamlı sözler, Yağmur ile ilgili kısa sözler, Yağmur sözleri vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz...

Yağmur

Yağmur İle İlgili Güzel ve Anlamlı Sözler

1 ~ Bizim sohbetimiz Nisan yağmuruna benzer. Balığın ağzına düşerse inci olur, yılanın ağzına düşerse zehir olur. Mevlana

2 ~ Yel yapraklarımı savurur, dört yanım yağmurla örtülü; güz vaktim gerçek ya, ne yağmur! Kafamda hep bir uykusuzluk ve masamda bir düşler gülü, gecenin içinde, soyunuk.

3 ~ Yağmur yağar akasyalar ıslanır. Bulutlar uçuşur gecelerin, ben yağmura deli buluta deli, bir büyük oyun yaşamak dediğin, beni ya sevmeli ya öldürmeli.

4 ~ Nisan yağmuru, mayıs çiçeği getirir. Kanada Özdeyişi

5 ~ Yağmur mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum.

6 ~ Yağmur damlaları gibiydin. Öyle masum damlıyordun kalbime. Ve ben sana aşık oldum.

7 ~ Nasıl anlatsam? Her yağmur damlası mesela seni seviyorum olsaydı, her yeri sel alırdı.

8 ~ Ölmek için doğmuştur ya insan, o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever.

9 ~ Sesini değil, sözünü yükselt! Yağmurlardır büyüten zambakları, gök gürültüleri değil.

10 ~ Dışarıya yağmur yüreğime hasret fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz bir bilsen.

11 ~ Yağmur yağıyor, ıslanıyor etraf. Ağlasak kimse anlamaz değil mi?

12 ~ Pırıl pırıl gökkuşağını görmek için, önce yağmuru yaşamak gerekir

13 ~ Sen yoksun, boşuna yağıyor yağmur. Birlikte ıslanamayacağız ki.

14 ~ Her yağmur damlası, Tanrı’nın sandığından dökülen bir altındır.

15 ~ Belki yağmura gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı.

16 ~ Gökkuşağına ulaşmak istiyorsan yağmura katlanmak zorundasın.

17 ~ Yağmur başladı. Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.

18 ~ Deniz bile olsan yağmurda ıslanırsın.

19 ~ Nisan yağmuru, mayıs çiçeği getirir.

20 ~ Yağmur yağmayınca sel uyanır mı?

21 ~ Yağmurun gelişi, buluttan bellidir.

22 ~ Yağmurdan sonra, hava açar.

23 ~ Bana yağmuru anlatma, yağ!

24 ~ lslanmışın yağmurdan korkusu olmaz.

25 ~ Yağmuru sevmezse, gökkuşağı renksiz olur.

26 ~ Dolu kırar geçirir ama yağmur kiraz çiçekleri açtırır.

27 ~ Bazı insanlar yağmuru hisseder, diğerleri sadece ıslanır.

28 ~ Yağmurda yürümeyi hep sevmişimdir. Böylece kimse ağladığımı göremez.

29 ~ Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

30 ~ Sonra gökyüzü gelir hemen kurtulurum. Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.

31 ~ Toprak bir gün yağmurun kıymetini anlayacak. Ama o gün yağmur yağmayacak.

32 ~ Sıradaki yağmur bize gelsin. Yıkasın ne varsa, ne kir kalsın ne de kalplerde kin.

33 ~ Yüreğini sessizce alanlar var birde azizim. Sağanak yağmurlar düşüyor içlerime.

34 ~ Belki de ben yağmuru yanaklarımdaki parmak izlerini sildiği için bu kadar sevdim.

35 ~ Yağmur duasına çıkmadan önce meteorolojinin kayıtlarını karıştırmak her zaman faydalıdır.

36 ~ Yağmur olsan binlerce damla arasında bulur tutardım seni. Çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri.

37 ~ Yağmur ıslatıyor duygularımı hafif bir sis var sokağında. Perdeler kapalı görünen yüz sensin gönül gözümde

38 ~ Hiçbir yağmurda sensiz ıslanmaya cesaret edemedim ben. İşte bundan pencereden öteye geçmedi hayallerim.

39 ~ Her yağmurda evleri başlarına yıkılan karıncalar vazgeçmezken, biz hangi deprem yüzünden vazgeçeceğiz.

40 ~ Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanlarını; herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes benim hep olduğum gibi.

41 ~ Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.

42 ~ Yağmur namuslunun da, namussuzun da üstüne yağar. Bu yağmur hangisini daha çok ıslatır? Yanıt: namusluyu. Çünkü namussuz namuslunun şemsiyesini çalmıştır.

43 ~ Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş çıkınca gölgeye kaçıyorsun, rüzgarı sevdiğini söylüyorsun ama rüzgar çıkınca perdeni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum, çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun.

44 ~ Altın yerde paslanmaz, taş yağmurdan ıslanmaz

45 ~ Her yağmurda evleri başlarına yıkılan karıncalar vazgeçmezken, biz hangi deprem yüzünden vazgeçeceğiz. M. Bozdağ

46 ~ Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç. Çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.

47 ~ Her insan bir yağmur damlası gibidir. Kimi çamura, kimi gül yaprağına düşer.

48 ~ Uyu! Gözlerinde renksiz bir perde, bir parça uzaklaş kederlerinden. Bir ruh gülümsüyor gibi derinden, mehtabın ördüğü saatler nerde? Varsın bahçelerde rüzgar gezinsin, yağmur ince ince toprağa sinsin, bir başka alemden gelmiş gibisin, dalmış gözlerinle pencerelerde.

49 ~ Yıllardır kendini bulutlarda saklayan, İllegal bir yağmurum. Bir yağsam pahalıya maI olacağım. Didem Madak

50 ~ Yağmur olsan binlerce damla arasından bulur tutardım seni. Çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri. Cemal Süreyya

51 ~ Yükle yalnızlığının bütün gri bulutlarını sırtıma. Vücudum yağmur sonrası toprak koksun.

52 ~ Abanın kadri yağmurda bilinir.

53 ~ Bazı insanlar yağmuru hisseder, diğerIeri ise sadece ıslanır. Bob Dylan

54 ~ Onmadık yılın yağmuru harman vakti yağar.

55 ~ Sesini değil, sözünü yükselt!. Yağmurlar dır büyüten zambakları, gök gürüItüleri değil. M. Selahattin Şimşek

56 ~ Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…

57 ~ Ölmek için doğmuştur ya insan, o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever. Lev Nikolayeviç Tolstoy

58 ~ Dertlerin kum tanesi kadar küçük sevinçlerin nisan yağmurları kadar bol olsun ve öylesine mutlu ol ki gözünden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadakan olsun.

59 ~ Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.

60 ~ Yağmur namuslunun da, namussuzun da üstüne yağar. Bu yağmur hangisini daha çok ıslatır? Yanıt: namusluyu. Çünkü namussuz namuslunun şemsiyesini çalmıştır. İlhan Selçuk

61 ~ Hiçbir yağmurda, sensiz ıslanmaya cesaret edemedim ben, işte bundan, pencerenin ötesine geçemedi hayallerim… Hikmet Anıl Öztekin

62 ~ Mısıra “yağmur geliyor” demişler, “çapan birlik mi?” demiş.

63 ~ Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın inan ki birtanem her gün yağmur yağardı

64 ~ Belki yağmura gerek kalmazdı insanlar bu kadar kirIi olmasaydı. Turgut Uyar

65 ~ Gökkuşağına ulaşmak istiyorsan yağmura katlanmak zorundasın. Dolly Parton

66 ~ Büzülüp kalmıştım yokluğunun başucuna, Yağmur yağıyordu canımı acıtarak… İbrahim Tenekeci

67 ~ Yağmur yağmayınca, sel uyanır mı? Sümmani

68 ~ Yağmur mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum.

69 ~ Yağmur değil de sen yağardı bu şehrin üzerine. Her defasında sokağa atardım kendimi. Islanmak güzeldi sende. Sen yağdıkça üzerime. Sinan Yağmur

70 ~ Üzüntüm gökyüzünde yağmur yüklü bir bulut, yağsam seni incitirim, yağmasam kendimi..

71 ~ Dolu kırar geçirir ama yağmur kiraz çiçekleri açtırır. Afrika Atasözü

72 ~ Bahtsızın bağına yağmur, ya taş yağar ya dolu.

73 ~ Islanmışın yağmurdan korkusu olmaz

74 ~ Yağmur komünisttir. Çünkü herkese eşit yağar. Rüzgar ise kapitalisttir zayıf olanı yıkar. Ernesto Che Guevara

75 ~ En iyisi hava durumuna bir bakmaktır, yağmur duasına çıkmadan önce. Mark Twain

76 ~ Yağmur iyiIerin üzerine de yağar, kötülerin de. Kızılderili Atasözü

77 ~ Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanIarını; herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes benim hep olduğum gibi.

78 ~ Yağmur yağsın da varsın kerpiççi ağlasın.

79 ~ Fırtınanın gücü ne olursa olsun, eğer yağmura saygın varsa, seni bekleyen bir gök kuşağı mutlaka vardır. Alfred Capus

80 ~ Yolun hiç de uzak değil umut biliyorum. Sesin yağmurlarla birlikte tutkulu tel örgülerin arkasında. Kaan İnce

81 ~ Pırıl pırıl gökkuşağını görmek için önce yağmuru yaşamak gerekir. Fransız Atasözü

82 ~ Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun, rüzgârı sevdiğini söylüyorsun ama rüzgâr çıkınca pencereni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum, çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun.” (William Shakespeare

83 ~ Toprak bir gün yağmurun kıymetini anlayacak. Ama o gün yağmur yağmayacak. Nicanor Parra

84 ~ Yağmur bir kere yağmaya başladıysa sırf sen istiyorsun diye durmaz. Ne zaman duracaksa o zaman durur. Samantha Young

85 ~ Yağmuru sevmezse, gökkuşağı renksiz olur.

86 ~ Bir toprağa çiçek tohumu ekmeden yağmur yağması için dua etmenin anIamı var mıdır? Uğur Koşar

87 ~ Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

88 ~ Bu sabah artık yağmuru neden bu kadar çok sevdiğimi anladım. Ağlayan bir yüreğe benzediği için. Tezer Özlü

89 ~ Yağmuru seviyorum beIki benim yerime ağladığı içindir…

90 ~ Yağmur mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum

91 ~ Yağmurda yürümeyi hep sevmişimdir. Böylece kimse ağladığımı göremez.” (Charlie Chaplin

93 ~ Gözyaşları, insan ruhuna yağan yaz yağmurlarıdır.” (Alfred Austin

93 ~ Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanlarını; herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes benim hep olduğum gibi.

94 ~ Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

95 ~ Çok yağmur yağsın ve şemsiyeni evde unutmuş ol. ÜsteIik sığınacak bir yerin olmasın sırılsıklam ol, aşktan ıslanmadın bari yağmurdan ıslan. Bu dünyadan kuru gitme, çünkü ıslanmadıktan sonra boşuna yaşıyorsun… Ahmet Batman

96 ~ Hayat fırtınada sığınak bulmak değildir. Yağmurda dans etmeyi öğrenmektir. Sherrilyn Kenyon

97 ~ İnsan bir yağmuru ezberinde tutmalı. Tarık Tufan

98 ~ Her yağmur damlası, Tanrı’nın sandığın dan dökülen bir aItındır. Baraccio

99 ~ Sesini değil, sözünü yükselt!. Yağmurlar dır büyüten zambakları, gök gürültüleri değil.

100~ Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç. Çünkü buIutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim

Daha yeni Daha eski