Güzel Aşk Sözleri Kısa ve Öz

Güzel Aşk Sözleri Kısa ve Öz


Ağırdır sevgim kimse taşıyamaz büyükdür hayallerim hiçbir omuz bunu kaldıramaz herşey olurda bu kalp bi tek senin olamaz

Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? -Bir papatya yaprağı daha..

Sensiz olacak bir hayatı istemem garip dünyamda, sensizliği yediremem kendime dinletemem kalbime! Sen benim ilk ve son aşkımsın, sen istemesende

Umudumun adı sensin, sen benim en güzel hayallerimsin, bir hayalim var adını çok sevdiğim oda sensin biricik sevgilim..

Şimdi boynumu büküp gidiyorsam yenildiğimden değil yanıldığımdandır...

Kalbimde arama eski yerine gözümden akan sele karıştın

Benden vazgecmedigin surece beni boyle sevdiğin surece hayatımda olduğun surece bu kalp yalnız sana atacak ve yalnız seni böyle sevecek unutma

Ağzında lokma varken konuşmamak kolayda. Yüreğimde sen varken çok zor susmak.

Seni benliğimde sevdim, seni severken ben kendimden geçtim, sensizliğe ölümdür yeminim, ben seni yaşamak için sevdim

Bugün Senssizliğimin ilk günü, bugün dertlerimle tanıştığım, gerçeklerden kaçtığım ilk gün, benim ilklerim hep sensin!

Benim için güzel söz yoktur, benim için sana söylenen sözler güzeldir Bebeğim

Yarınlar için güneşim ol benim, yeni umutlarım yeni hayallerim ol biricik sevgilim..

Tutup Bu Şehri Ortadan İkiye Bölesim Var ! O'nun Bana Gelemediği , Benim de O'na Gidemediğim Yerden..

Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.

Bence biz yaşlanmalıyız, konuşacak halimiz olmasa bile birbirimize sımsıkı sarılmalıyız

Hayallere dalıp gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiç birşey isteyemem ben Çünkü birtek istediğim sensin benim

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski