Sevgiliye Yazılacak Kapak Sözler

Sevgiliye Yazılacak Kapak Sözler


Lafımla Bu Alemi titretirim şeklimle herkese önünü ilikletirim..

Ayrılıktan sonra, kalbini bir müddet ilişkiye kapatmak yalnızlığı değil; asilliği gösterir.

Hayallerimizin daha ilk raund da havlu attığı bir yaşamın içindeysek eğer, ruhların bedenleri terketmesi kaçınılmaz olur.

Sevdiğin adama kalbini ver. Adamsa başka birşey istemez zaten .

Maksat sevgili uğruna ölmek değil uğruna ölünecek birsevgili bulmaktır.

Benim bir arkadaşım vardı.Sevgilisine çok güveniyodu.O bana yanlış yapmaz beni asla terketmez diyodu.Sonra evlendiler bi sıkıntı yok yani.

Bir tırnağı kırıldı diye 9 tırnağına birden kıyabilen bir kızın, kalbi kırıldığında neler yapabileceğini siz düşünün.

Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir kibrit bile çakmam.

Sen dünyada herhangi birisin;ama herhangi biri için dünyalara bedelsin. suçun seni sonsuza kadar sevmem.cezan ise bunu sonsuza kadar bilmemen.

Bizim Kurduğumuz Hayallerde öLüm Yaşadığımız Hayatta Ölümün Kendisi Vardır.

Parazit yapma çekil aradan çorap niyetine giyerim seni.

Bizim gecelerimizde Kavga Sabahlarımızda Adres Sorma Vardır.

Hani 'susma ,sustukça sıra sana gelecek' diyorlardı; konu mutluluktu ve biz hep sustuk sıra bize gelsin diye.

Kadın; bilene "nefes", bilmeyene "nefs"tir.

Sevgili ol , hayatım ol , herşeyim ol ama en önemlisi arasıra sırtımı yaslayıp derin bi nefes alabileceğim ağaç gövdesi ol.

Nur içinde yat kalbim,
Ben katilini çok sevdim...

Bir erkeğin uzun süredir çıktığı biri yoksa, aklından çıkmayan birisi var demektir.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski