Sevgiliye Yazılacak Komik Mesajlar

Sevgiliye Yazılacak Komik Mesajlar



Sevgiliye yazılacak en komik en eğlenceli mesajlar arasından sizler için seçtiğimiz birbirinden güzel komik ve kısa mesajları sizler için sayfamızda paylaşıyoruz arkadaşlar...


Süper Mario Gibi 3 Canım Olacağına, Mel Gibson Gibi Cesur Yüreğin Olsun Aslanım

Şans oyunu gibisin aşkım, seninle yarınlarıma güzel hayaller kuruyorum

Birtanecik Aşkım Benim, Seni Klonlamak lazım Bıktım Hep Aynı Kelimeyi Kullanmaktan

Hayat Engelli Bir Yarıştır, Sadece Bu yarışı Bitirenler Sporculardır

Aşkımı Ateşlerin içinde Sana yazdım, Şimdi Yoğun Bakımda Yatıyorum.

Adidas Gibi Kaliteli, Nike Gibi Atletiğim, Fazla Zorlama Güzelim Puma Gibiyim Ayak Uyduramazsın bana

Nescafe Bile 3'u Bir Arada Oldu Biz Hala Bir Araya Gelemedik Sevgilim

Benim Eşim çok Çalışkandır, Hergün Başımı ütüler

ÖSS Sınavı girerken bile Bukadar Heycanlanmamıştım Aşkım, Seni Çok Seviyorum

Bana her 1 Nisan Seni hatırlatıyor, Çünkü Şaka Gibiydin

Gözlerimin önünden hayalin gitmiyor, Hayalet Sevgilim benim Casper'im

Şu anda her 100 kisiden 35i uyuyor,10u yemek yiyiyor,25i çalışıyor 15. geziyor,10'u araba sürüyor,4ü ders çalışıyor,akıllının biride elinde telefon sms okuyor

Ey dağları taşları her şeyi yaratan Rabbim her şeye ayrı bir güzellik insanlara mantık,akıl ve zeka verirken bu mesaja bakan bu kulunu niye unuttun Allahım..


Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski