Doktorlar İle İlgili Sözler Ve Mesajlar

Doktorlar İle İlgili Sözler Ve Mesajlar

Doktorlar ile ilgili güzel sözler ve kısa mesajlar, Doktorlar hakkında özlü kapak sözler, Doktorlara dair söylenmiş güzel ve anlamlı sözler, Ünlü Düşünürlerin Kişilerin Doktorlar ile ilgili sözleri, Doktorlar ile ilgili sözler, Doktorlar ile ilgili anlamlı sözler, Doktorlar ile ilgili kısa sözler, Doktorlar sözleri vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz...

Doktorlar İle İlgili Güzel ve Anlamlı Sözler


1 ~ İntihara sürüklendim ipten aldılar beni. Bir şizofren oldum ama tıp dilinde ben deli. Sen seçildin âdemoğlu der rüyamda bir peri. Dedim doktor istiyorum hayallerime otopsi.Asi Styla

2 ~ Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musun?Oğuz Atay

3 ~ Hekimler kılıç yaralarını, ok yaralarını tedavi edebilmişlerdir ama söz yaralarını tedavi ettikleri görülmemiştir.Ken’an Rifâî

4 ~ Gelecekte doktorların hastalarına yazacakları reçete,Müslümanların kıldığı namaz ve tuttuğu oruç olacaktır.George Bernard Shaw

5 ~ Hekimsiz, hakimsiz memlekette oturma sağlığın güvencesi hekim, toplumun güvencesi hâkimdir.Atasözü

6 ~ Sana bütün bunları kim öğretti, Doktor? Yanıt anında geldi. Acı çekmek.Albert Camus

7 ~ Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor ‘kansızlık’ der, ben ‘sensizlik’ derim.Edip Cansever

8 ~ Doktor yazar, eczacı okur. Kim demiş bizde okuryazar yok diye?Oyhan Hasan Bıldırki

9 ~ Beni Türk doktorlarına emanet ediniz.Mustafa Kemal Atatürk

10 ~ Yarım doktor candan eder, yarım hoca dinden eder.Atasözü

11 ~ Gerçek doktor, her hasta ile yaşayıp ölendir.Stefan Zweig

12 ~ Hekimden sorma, çekenden sor.Atasözü

13 ~ Hekim; hakim olursa, hekimdir.R. N. Evrimer

14 ~ İyi olacak hastanın, doktor ayağına gelir.Atasözü

15 ~ Her şeyden önce insan olunmalı; ondan sonra doktor.Voltaire

16 ~ Doktorun yaşlısı, avukatın genci yararlıdır.Samuel Butler

17 ~ Dünyada sadece iki sınıf insan vardır. Doktorlar ve hastalar.Rudyard Kipling

18 ~ Hekimlik; bedenin hastalıklarını iyileştirir, bilgelik; ruhun hastalıklarını iyileştirir.Demokritos

19 ~ Doktor bana 6 dakikalık ömrümün kaldığını söyleseydi, biraz daha hızlı yazardım.Isaac Asimov

20 ~ Hekimlerin yaptığı en büyük hata, ruhu düşünmeden yalnız bedeni tedaviye teşebbüs etmeleridir.Eflatun

21 ~ Doktor bana 6 dakikalık ömrümün kaldığını söyleseydi, biraz daha hızlı yazardım.İsaac Asimov

22 ~ İyi bir hekimde dört nitelik vardır. Nezaketle dinlemek, akıllıca konuşmak, dikkatlice düşünmek ve tarafsızca karar vermek.Sokrates

23 ~ Bilimsel bir eğitim gören bir doktor mükemmel bir teknisyen olabilir. Fakat yalnız hümanist bir eğitim onu bir insan yapabilir.Louis Pasteur

24 ~ Doktor kendini kaybetmiş bir hastanın huysuzluklarına kızmaz. Ateşlendiği bir sırada kendisine dil uzatmasına da sinirlenmez. İşte akıllı bir adamın da insanlara yapacağı muamele böyle olmalıdır.Seneca
Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski