Facebook İçin Aşk Sözleri

Facebook İçin Aşk Sözleri


Facebook Aşk Sözleri



Facebook İçin Aşk Sözleri (Duvar Yazıları) 



Ne kadar bilirsen bil; söylediklerin karşındakinin anlayabileceği kadardır. Hz. Mevlana 


Leyla'ya sormuşlar sen mi daha büyük aşıksın yoksa Mecnun mu? Elbette ben daha büyük aşığım diye cevap vermiş, çünkü ben aşkımı kimseye söylemedim o ise bir dağ delisi gibi davrandı, sevgimizi dillere düşürdü..


Sebepsiz sevmektir aşk, nedeni olmadan bağlanmak birine. Hatta sarılamamaktır utançtan, çünkü utanmaktır sevmek aslında.


Yıllardır sürüp giden bir pay alma çabası, topu topu bir dilim kuru ekmek kavgası, bazen durur bakarım bu ibret tablosuna. Kimi tatlı peşinde kimininse tuzu yok...


Ey Yar..
hissettiğim kadar "K a l b i m d e"
söyleyemediğim kadar "D i l i m d e s i n" . . . ♥ 


Ferhat Şirin için kestiği taşlar
Benim senin için döktüğüm yaşlar
Seni yaksın beni yakan ateşler
Yaktı bu sinemi savruldu külü. 


Bir yolda yürüyorum, bir ucu [SeN] bir ucu [BeN],
Bir şiir yazıyorum ,kalemi [SeN],kağıdı [BeN],
Bir çiçek görüyorum,çiçeği [SeN],dikeni [BeN],
Ama yinede bir insan biliyorum,
Yarısı ♥ [SeN] ♥ , yarısı ♥ [BeN] ♥ 


Beni Öperek Uyandıracak Kadar Değil,
Uyandırmaya Kıyamayacak Kadar Çok Sevmelisin. 


'Seni seviyorum' diyen, Seni gerçekten seven değildir. Seni gerçekten seven; 'Seni seviyorum' demeye çekinendir.


Ne kadar seviyorsun diye soruyorlar bazen.Bende cevap veriyorum...HAKETMEDİĞİ kadar... 


Herhαngi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni; Senin gibi olmak istediği halde asla senin gibi olamayacağını bilmesidir...


ÖyLe Sevdim Ki Seni ; Seni Kime AnLattıysam, yerinde olmak istedi... 


SeniSeviyorum.
- Neden bitişik yazdın ?
-Senisevmeye hiç ara vermedim ki...


Bir insanin sana neler verebilecegi degil, senin icin nelerden vazgecebilecegi onemlidir. 


"Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.. "


"Abartıyı o derece alışkanlık haline getirmiş insanlar vardır ki, yalan söylemeden doğru söyleyemezler. " 


Eğer sen, kusursuz olsaydın; Başkalarının kusurlarını bulup çıkarmaya bu kadar meraklı olmazdın..!Eğer sen, kusursuz olsaydın; Başkalarının kusurlarını bulup çıkarmaya bu kadar meraklı olmazdın..! 


Kurtulamam üç nesnenin elinden
Biri firkat biri gurbet biri aşk
Üçü bilmez birbirinin halinden
Biri firkat biri gurbet biri aşk.


Herhαngi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni; Senin gibi olmak istediği halde asla senin gibi olamayacağını bilmesidir... 


Canımsın dedikçe kıymet bilmedin
Kazandiklarina değer vermedin
Sen belki bu kadar hiç sevilmedin
Zalimsin diyorsam söyleten sensin...


Yıllarca karanlıktaydı Güneş Oldun Kalbime. Gözlerin gözlerimde Sen Doğdun Gönül Pencereme..

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski