Sevgiliye Yeni Güzel Aşk Sözleri

Sevgiliye Yeni Güzel Aşk Sözleri

sevgiliye aşk sözleri,güzel aşk sözleri etkileyici,sevgiliye kısa güzel sözler,sevgiliye güzel sözler uzun,sevgiliye güzel sözler 2017,aşk sözleri 2018,sevgiliye etkileyici sözler,aşk sözleri uzun
Sevgiliye Yeni Güzel Aşk Sözleri


-Artık ne farkeder birgün çıkıp gelsende, yıldızları indirip yoluma gül döksende benim için öldün

-Sevgilim değil ama sevdiğimdin Artık şimdi nefretim bile değilsin

-Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka KaLpLeRdEyİm

-Silgin çabuk bitiyorsa hataların çok demektir

-Zaman sevgini büyüklüğünü anlatır

-Seni seviyorum diyen dillere değil senin için ağlayan gözlere inan

-Sen benim içimde kalan nefes, anlatamadığım duygularımsın

-Deniz, kumlardaki izleri siler ama hiç birşey kalbimdeki sevgini silemez.

-Bırakıp gittin beniSeni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla

-Sana gelemediğim gün bilki öldüğüm gündür.

-Sevgimi yazmaya dağ aradım, sevgimden büyük dağ bulamadım

-Yol sen olsan yorulmadan yürürüm, rüyam sen olsan hep uyurum, gecem sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesim sen olsan şimdi ölürüm.

-Hani bir zaman özlemler kalbini sızlatır çok istersin çok özlersin ama gidemezsin ararsın ama bulamazsın. Bilki herkes unutulsada sen yüreklerde kalırsın.

-Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı

-Dost unutulmadığının unutmadığı için bilir. Dostların hasini bulduğu için kıymet bilir. Dosta yürekteki en güzel yer verilir. Verilen yeri birtek ALLAH bilir

-Tik tik! Kimse varmı? Ben dili baldan tatlı, yüzü güneşe benzeyen, bakıldığı zaman sevgiyi andıran, gülüşüyle cana can katan birisine bakmıştım oralardamı acaba?

-Artık bana ermez, göz kendini görmez, hiç kimse belki seni benim kadar sevmez!

-Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, bakmak istersin yaşıyormu diye, baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. İşte böyle bir şey seni SEVMEK

-Sev seni seveni dağda çoban olsa, sevme seni sevmeyeni bağdatta sultan olsa

-Sen sevki sevende sevsin seni

-Benim için seni görmek suya benzer,seni yaşamak ise nefes almaya. Susuz üzgün yaşarım ama nefes almadan ASLA

-Seni yıldızlar kadar çok seviyorum. Onlar kadar parlak ve onlar kadar yakınsın bana.Tek fark var onlar bin tane sen BİR tane

-Gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp iyilik gördüğünde artmayandır.

-Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende sende, güzellik yüzde ise yüzün en güzeli sende, ama bana göre güzellik kalpte. Kimseye söyleme ama kalbin en güzelide sende

-Dünyada birçok insan var kimi şu anda gülüyor kimi şu anda ağlıyor. Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden biri varki oda şu anda mesajımı okuyor.

-Dostluk dediğin matematiksel olmalı. Sevinci çarpmalı üzütüyü bölmeli, geçmişi çıkarmalı, geleceği toplamalı. Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı

-Buralarada senden çok, bir görsen anlarsınOralarda benden yok bir düşünsen anlarsın.!!

-Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.

-Gidenler yokluklarıyla değil, giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler

-Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, oda sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski