En Komik Espiriler

En Komik Espiriler

Bu güzel sayfamızda sizler için en yeni soğuk esprileri hazırladık. Sayfamızdaki kısa soğuk esprileri okurken buz keseceksiniz. Bu komik soğuk esprileri facebook, twitter ve whatsapp ile sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.Soğuk Espriler Resimli, Soğuk Espriler Komik, Kısa Komik Soğuk Espriler, Komik Soğuk Espriler Yeni, Komik Soğuk Espriler Facebook, Komik Soğuk Espriler Ekşi
En Komik Espiriler
Komik Espiriler 


Geçen gün bir taksi çevirdim, hala dönüyor!

Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? Blue Jean.

İnsanları niye kafasına su dökerek uyandırırlar? Çünkü suyun kaldırma kuvveti vardır.

Köfteyle möfte arasında ne fark vardır? Biri kıymadan yapılır diğeri mıymadan.

2 acı biber evlenirse ne olur? Acıların cocuğu olur.

Tarkan gökdelenden düşerse ne olur? Ünlü düşmesi olur.

Çok iyi göbek atan kazana ne denir? İyi oynayan kazansın!

Tem otoyoluna muz düşerse ne olur? Temmuz.

Sinüs 60 cosinüs tutmus.

Bir adam yatmış, karısı da tekne.

Beni deniz tutar, Ali tutar, Cem tutar. Severler beni.

Adamın biri topalmış, karısı da oynamış.

Bir adam kizmıs,onu istemeye gelmisler.

Oğlum Geldin mi? Hayır, daha gelmedim!

Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım mark.

Kendim için bir şey istiyorsam namerdin Allah'ım anneme güzel bir gelin nasip et!! Aminnnnnn...

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski