Resimli Mevlana Sözleri 2018

Anlamlı, kalpten gelen ve duyguları en güzel şekilde ifade eden en güzel resimli mevlana sözlerini içeriğimizden bulabilirsiniz.Muhammed Celâleddîn-i Rumi yani Mevlana’nın sözleri bizim toplumumuzda değerli olan konuları ön plana çıkarmaktadır. Sevgiliye, hayata, inanca, aşka, aileye olan duyguların en anlamlı en manevi şekilde anlatan en güzel resimli Mevlana sözlerini sizler için derledik.

Resimli Mevlana Sözleri 2018


Unutma; senin için başkasından vazgeçen, bir gün mutlaka başkası için senden vazgeçer.
-Hz.Mevlana

Dün akıllıydım, dünyayı değiştirmek istedim;
Bugün ise bilgeyim, kendimi değiştirdim.
-Hz.Mevlana
Kusur bulmak için bakma birine, bulmak için bakarsan bulursun, kusuru örtmeyi marifet edin kendine. İşte o zaman kusursuz olursun.
-Hz.Mevlana
Üzülme Can! Doğruysan zarar gördüm deme. Bil ki iyiler mutlaka kazanır.
-Hz.Mevlana
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, yinede yaşarsın...
-Hz.Mevlana
Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski