Seni Özlüyorum Mesajları

Sevdiklerinize, onlarla yaşadığınız en mutlu anlardan birini hatırlatın ve mesafenin sizi, kalplerinizi, düşüncelerinizi ve hislerinizi ayrı tutamayacağını söyleyin. Onlara ne kadar çok özlediğinizi bildirmek için güzel, sevgi ve hasret dolu bir seni özlüyorum SMS mesajı gönderin.

Seni Özlüyorum Mesajları

Okyanusa bir gözyaşı damlattım. Bulduğun gün, seni özlemeyi bırakacağım gündür.

Uzaklara gittiğinden beri uzun zaman oldu. Burada seni tekrar görebileceğim günleri sayıyorum. Seni özlüyorum.

Aşk bir hastalıksa sen benim tedavimsin.

Benden birkaç kilometre uzaktasın ama hep aklımdasın. Seni çok özledim.

Gözlerimi kapattığımda seni görüyorum! Gözlerimi açtığımda seni özlüyorum!

Gözlerime ne söylemeliyim, anlamıyorlar, her yerde seni arıyorlar.

Seni düşünmeyi bırakamam. Her zaman aklımdasın.

Su değil, hava değil, yemek değil ... tek ihtiyacım olan sana sarılmak. Seni özledim.

Bir kaplumbağa kabuğu olmadan kendini ne kadar savunmasız hissediyorsa, sarılmaların olmadan kendimi öyle hissediyorum. Seni özledim.

Bir günü bile seni görmeden geçirmek, mutluluk yaşamadan bir hayat geçirmek gibidir. Seni özledim.

Gülümsemelerini özlüyorum. Gülmeni özledim. Sarılmalarını özlüyorum. Aşkını özledim. Seninle her gün konuşmayı özlüyorum.

Seni düşündüm ve beni gülümsetti. 

Sensiz ben mürekkepsiz kalemim ... anlamsız.

Seninle paylaşmadığım sürece bu dünyadaki hiçbir şey zevkli değil. Seni özledim.

Unutulamayacak kadar özelsin. Seni özledim.

Benden birkaç kilometre uzakta olabilirsin ama daima benim düşüncelerimdesin. Seni özledim.

Düşündüm de sensiz yaşayamam. Seni özlüyorum ve seni seviyorum.

Sensiz kalmaya dayanamıyorum sevgilim. Birlikte olalım!

Nerede olursan ol, yaptığından vazgeç ve gülümse, çünkü seni düşünüyorum.

Hayır, iyi değilim ... seni çok özledim. 

Seni özlemekle ilgili en korkunç şey, seni özlemeyi bıraktığımda seni daha çok özlediğim. Seni özledim sevgilim.

Sen benimleyken zaman sadece uçuyor. Burada olmadığın zaman saniyeler bile gün gibi geçiyor. Seni özledim.

Pazartesi, Çarşamba veya Pazar olup olmadığı umurumda değil, sen uzakta olduğunda her an sıkıcı ve kasvetli. Seni özlüyorum.

Birisi sizin için her şey demekse mesafenin hiçbir anlamı yoktur...

Aramızdaki mesafeler, seninle ilgili hissettiklerimi değiştiremez. Sadece sonsuza dek beraber olduğumuzu hissettirir! Ve bana güven, aşkımızın sonsuza dek ve her zaman süreceğini biliyorum!

Ne zaman seni özlesem yıldızlar gökyüzünden düşer. Bu yüzden her gün gökyüzünü boş bulursan beni suçlama. Seni çok özledim.

Seni özel yapan şey, yanımdayken sahip olduğum sevinç değil, seni özlediğimde hissettiğim acı.

Binlerce kilometre boyunca binlerce yıl yürümek zorunda kalsam bile seni asla terk etmeyeceğim.

Sensiz ben bir hiçim, seninle bir şeyim, birlikte olduğumuzda her şeyim.

Sen benim karanlığımdaki ışıksın.

Canım benim seni düşünmeyi bırakamam. Biliyorum uzaktayız, ama seni bütün kalbimle seviyorum.
Aklımdan hiç çıkmıyorsun ...

Kalbim senin esirin gönlüm senindir yar...

Özlemenin ne olduğunu bilmeyen kalbime özlemi öğreten sensin. Tıpkı sevmeyi öğrettiğin gibi.

Çiçekler solar, bitkiler kurur, anlar gelir ve geçer, ancak sen hep benim kalbimde kalacaksın. Seni seviyorum.

Sana olan aşkım aramızdaki mesafelerden kat kat fazla. Seni seviyorum ve her zaman seveceğim bebeğim.

Bir saniyem bile seni düşünmeden geçmiyor. Aklımdasın, düşüncelerimde, kalbimdesin bebeğim. Sen benim rüyalarımın erkeğisin ve şanslıyım sana sahip olduğum için .. seni seviyorum

Sensiz bu hayat bir hiçtir çünkü sen benim hayatımsın. Seni herşeyden çok seviyorum!

Seni her özlediğimde eski mesajlarını tekrar okuyorum ve gülümsüyorum.

Her gece başımı yastığa koyduğumda sana söyleyecek çok şeyim olduğunu düşünüyorum... ama sana söyleme şansım olduğunda nutkum tutuluyor.

Sen benim dünyada en çok sevdiğim şeyin ne olduğunu biliyor musun? Bu mesajın ilk kelimesi.

Dünyanın en iyi ve en güzel şeyleri görülmez, dokunulmaz, ancak kalpte hissedilirler.

Gece yarısı uyandığımda düşünmeme ve gülümsememe neden olan sensin, çünkü mutluluğu sende buldum.

Seni hayal edebildiğinden daha çok seviyorum. Sen benimsin ve ben seninim. (:

Bebeğim, bin kilometre bile bizi ayrı tutamaz, çünkü kalbim her neredeysen orada. Seni seviyorum!

Bugün üç şey yaptım.
Seni özledim.
Seni özledim.
Seni özledim.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski