Vuslat Sözleri,Vuslat Mesajları

Sayfa İçeriği: Vuslat Sözleri Kısa, Vuslat Sözleri Mevlana, Vuslat Sözleri Sevgiliye, Vuslat Sözleri Anlamlı, Vuslat Mesajları Kısa, Vuslat Mesajları Sevgiliye

Bu sayfada sizler için en güzel vuslat sözlerini hazır ettik. Bu güzel ve anlamlı vuslat sözlerini kısa mesaj ile yollayın ya da sosyal medyada paylaşın tercih sizin ne yapmak isterseniz yapın.

EN GÜZEL VUSLAT SÖZLERİ

Vuslat Sözleri,Vuslat Mesajları
Vuslat Sözleri,Vuslat Mesajları
Manşet: Ey ıstırap, anladım ki her şey seninle! Sen Hakk’a giden yollarda vuslata vesile…

İki çay demek, vuslat demektir.

Ölüm günüm, doğum günümdür. Mevlana

Yar vuslatın bahtında sabır saklı.

Sende fark ettin mi? Saat vuslatı hasret geçiyor!

Bir tutam sabırdı vuslatı güzel kılan.

Korkutmaya çalışma, yersizdir. Benim vuslat dediğim eceldir. Uğur Akkafa

Hasret, vuslatın yarısıdır. İste ki olsun! Necip Fazıl Kısakürek

Mana yüklemedim gözlerime ve sözlerim tutuklu şimdi. Zindanındayım yüreğimin.

Vuslat, ancak anılardan silkinip kurtulabilmekle mümkün olur.

Kış geldi firak açmadadır sineme yare. Vuslat yine mi kaldı güzel fasl-ı bahare. La Edri

Allah’ın lütfu çalışanlaradır. Bize vuslat için Kur’an yol olmuştur.

Yüreğime vuslatın zor ey dost! Kadife duvarlar ördüm hesapsız. İlle de dersen, varacağın yer yokluk.

Şayet aslında biraz ayrılsa can, öyle bekler, vuslata ersin zaman.

Bize gözün değil, gönlün gördüğü yürek gerek. Düşlerdeki tabir değil, gerçeğe vuslat gerek. Mevlana

Gözleri uzaklara dalan birinin, yakınlarda olmayan hikayesi vardır.

Nedir senin gerçeğin? Aşk kime yakışır? Vuslat kime? Canı seni çekene mi? Senin için canından vazgeçene mi?

Kaderde sevmek var ama kavuşmak yok ise şayet olsun! Vuslata aşık gönül susmaya da razı. Mevlana

Vuslat olunca ayrılıktan korkmak gerek. Vuslat! Ah! Ne efsunkar bir kelime ne kutlu bir an! Zaman! Hem dost hem düşman. Behçet Necatigil

Kapına geldim. Ve ben ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki kim o de. Kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim. Mevlana

Ben seni sevdim, nasibime yokluğun düştü! Vuslat dedim, yüreğime hasret düştü, olsun ben seni, seni sevdirene emanet ettim. Bana da sabır düştü!

Senin aşktan yana nasibin varsa dokunsan da yanacaksın dokunmadan da. İyi bil ki bazıları hasrette yanar, bazıları da vuslatta! Mevlana

Ben hem hamım hem kavrulmuş kebap olmuşum. Hem gülmedeyim hem ağlıyorum. Alemi hayretlere salmışım kendim de hayretteyim. Vuslat içinde ayrılığa düşmüşüm ben. Mevlana

Akşamların güzelliği bir başkaysa bile gölgelerin öne düştüğü ilk vakit gel sevgili. Sevmelere huduttan sual olunur mu hiç hasretin haddi vuslatı üzmeden gel sevgili!

Sus gönlüm. Bu kışın bahara dönünceye kadar. Bu gece gündüz oluncaya kadar. Uzak yollar yakınlaşıncaya kadar. Bu sıkıntının ardından ferahlık gelinceye kadar. Ve yüzümüz vuslat gözyaşlarıyla ıslanıncaya kadar sus. Şemsi Tebrizi
Daha yeni Daha eski