Aşkı Anlatan En Güzel Söz


Aşkı Anlatan En Güzel Söz





Seni Bir Serçenin GözyaşLarı Kadar,Sevdiğimi Biliyormuydun,,Bu Sevgim Sana Az Gelecek,Ama Bilmediğin Bir Şey Var,Serçeler Ağladığı Zaman Ölürler...

Umutlardır insana geleceği bekleten,gözyaşıdır insana derdini döktüren,Ağlamak istemezdim sakın yanlış anlama,Aşktır insani dertli söyleten.

Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...

Sen Çatlayan Dudağımda Bir Damla,Su İçimdeki Yaşama Tutkusu Avuçlarıma.Düşen Kar Tanesi. Sen! Sevgilim,Sevdiğim, Taptığım, Herşeyimsin

Bir ilk gibi yaşayacağım içimde, kalan son sevgi parçasını seninle, sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile ellerinde...

Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

Kavuşmak ölüm ise hasretin zulüm, elbet kavuşuruz bekle be gülüm, tek sana aittir kanayan şu gönlüm,ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm,aşkım

Ele avuca sığamıyorum hiç bir şey için söz veremem yere göğe uçuyor kaçıyor kalbime ben bile hükmedemem bana güvenme sakın sabıkam ihanetten ne sen çal hayatımdan ne ben seninkinden..

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski