Kısa ve En Güzel Sevgi Sözleri

Kısa ve En Güzel Sevgi Sözleri


Sayfamızda sevgiyi anlatan en güzle sözler arasından seçtiğimiz birbirinden güzel sözler bulabilirsiniz.Sizler için hazırladığımız en güzel sevgi sözcükleri sevgi cümleleri ve kısa sevgi mesajları...

Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...

Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!

Sevgi inançlar uğruna savaşmaktır;sevgi sevdiğin herşeyi geleceğe taşımaktır.sevgi ne yerde,ne de gökte.sevgi küçücük bu yürekte senin için atmaktadır...

Merhaba ben geldim ama sıradan bir msj degilim.gönderen tarafından sevgiyle yüklendim,gelene kadar canım cıktı bol bol tembihlendim sizi coook özlemiş

Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...

Gecenin karanlığında sabahın aydınlığında hep aklımdasın bu ufacık kalbimin en büyük yerindesin ve tek sahibisin...

Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan bir kızla beabersin?? aya baktım ve dedimki sen kiç gök yüzünden vazgeçe bilirmisin?

Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.


Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım


Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman... Tıpkı gözlerindeki huzur gibi...

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski