Facebook İçin Güzel Mesajlar


Facebook İçin Güzel Mesajlar

Facebook sayfalarımızda bende dahil olmak üzere ara sıra güzel anlamlı kısa sözler paylaşmayı oldukça çok seviyoruz bende bunu düşünerek sizlere bu sayfamızda en güzel Facebook sayfalarınız için kısa sözler hazırlamak istiyorum işte Facebook İçin Kısa Güzel Sözler...

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

Bir deniz düşün susuz, bir insan düşün mutsuz, bir gece düşün uykusuz. bir yürek düşün sevgisiz, bir bahar düşün çiçeksiz, bir de beni düşün sensiz

Yokluğun, yüreğimde grip etkisi yaratmışken hapşırığımda kimse ÇOK Yaşamamı beklemesin..!

Gecemidir sevdiğini insana hatırlatan yoksa insanmıdır sevdiğini hatırlamak için geceyi bekleyen

Buruk Bir Duygu Yüklenirse Yüreğine, Gözlerin Zamansız Dalıverirse Uzaklara, Hele Kulakların Deli Gibi Çınlarsa Bilki Bir Yerlerde Özlenmişsindir.

Duyguydu Yıllarca Bozdurup Harcadığımız, Sevgiydi Gölgelerimizi Kıskandığımız, Kaderdi Pençesinden Kurtulamadığımız, Mutluluktu Tadına Doyamadığımız, Aşktanda Öte Birşeydi Adını Koyamadığımız.

Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir.

Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..


Düşünmekten utanmıyorsan, söylemekten de utanma.

Biz düşüncelerimizi çoğu zaman omuzlarımızda taşırız.

Düşünüyorum öyleyse VARIM, üşeniyorum öyleyse YARIN.

Alçak gönüllü yüreklerde yaşayan düşünceler, en yüksek düşüncelerdir.

Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken dilek tutmadım ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya bu gece yanımda olduğun için!!

Seni sevmek acıların en büyüğü olsa gerek,seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük sevinç demek.


Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz.
Daha yeni Daha eski